Sıkça Sorulan Sorular
Tamir konusunda merak ettiğiniz bütün bilgilere burdan ulaşabilirsiniz.
Teknik Servisimiz Nasıl Çalışır?
1Peki Nasıl Hizmet Alacaksınız?
Teknik servis merkezimi arayarak randevu oluşturabilirsiniz, belirtmiş olduğunuz gün ve saate, teknisyenimiz adresinize kadar gelerek gerekli yedek parça değişimlerini gerçekleştiriyor.
2Yerinde servis Hangi Hizmetleri Kapsamaktadır?
Tahmin edebileceğiniz gibi sıvı temas hasarlı ve ya anakart hasarlı cihazlarınızın yerinde onarılması mümkün değildir. Bu tür arızalar teknik servis merkezimizde bazı işlemlerden geçmektedir ve bu durum bir süreci gerektirmektedir. Bu tür arızalar genellikle 3-7 gün sürebilmektedir. Mobil yerinde servis hizmetimiz parça değişimleriyle sınırlıdır, örneğin; ekran değişimi, pil batarya değişimi, kasa değişimi, kamera değişimi, hoparlör değişimi, home butonu değişimi gibi hizmetleri kapsamaktadır.
3İstanbul Mobil iPhone Servisi
Ekibimiz İstanbul avrupa yakasında mesai günleri ve saatleri içerisinde hizmet vermektedir. İstanbul’un trafik sorununa motosikletli ustalarımızla çözüm bulduk belirlediğiniz gün ve saate adresinizde hizmet alacaksınız.
4Telefonumun tamiri ne kadar sürer?
Eğer telefonunuzu merkezimize getirdiyseniz, arıza durumuna göre değişiklikler gösterebilir. Basit arızalarda 2 (iki) saat içerisinde, uzun sürecek onarımlar ise parça durumuna göre 24 (yirmi dört) ile 48 (kırk sekiz) saat arasında sürmektedir.
5Cep telefonumdan herhangi bir veri kaybeder miyim?
Onarımın bir parçası olarak kaldırmak gerekli olmadığı sürece tüm bilgileri sağlam tutmaya çalışıyoruz. Bu onarımlar genellikle yazılım sorunları veya sıvı hasarı içerir. Verileriniz özellikle önemliyse, lütfen cep telefonunuzu gönderirken yada teslim ederken bize bildiriniz.
6Onarımlarınız için garanti veriyor musunuz?
Firmamız tarafından onarımı sağlanan her parça için garanti veriyoruz.